zondag 11 juni 2017

Addicted to Stamps Challenge #150 en bijdrage voor CraftAddiction!

Goedemorgen lieve mensen, vandaag beginnen we met een nieuwe challenge bij
Addicted to Stamps waar het thema "Bloemen" is.
Tevens staat deze creatie op het 
Het lijstje achter de bloemen, de blaadjes en op de achtergrond is gestempeld.
Op het Addicted to Stamps Challengeblog zijn de prachtige creaties van team B te bewonderen.
Doen jullie gezellig mee aan deze bloemen challenge.
De sponsor voor deze challenge is Sparkle N Sprinkle.


De basis van deze mixed media label is een Shape Art mal van Dutch Doobadoo van wit linnenkarton. Het DP komt uit een blok van de action, de grote bloem is van Spelbinders en be-inkt met distress inkt dusty concord net als de andere bloemen, het gestempelde lijstje en de achtergrondstempel is van Kaiserkraft, de blaadjes zijn van BoBunny en gestempeld met distress inkt peeled paint, het oprolbloemetje is van Joy en deze zit op een bloem van Crealies.
Op de achtergrond heb ik met een mask stencil witte Structuurpasta aangebracht.
Op het lijstje onder de bloemen zit een houten sleutel die is bewerkt heb met 
Onder het lijstje zit wondgaas en her en der heb ik met gel medium 3D Balls small aangebracht.
Verder heb ik er nog een roosje en plaksteentjes op geplakt.
Met witte en zwarte gesso verdund met water heb ik als laatste nog wat spetters aangebracht.

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag.
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:

12 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie label Danoesja
    Met zoveel leuke accentje erop verwerkt
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldig label Danoesja en heel slim om 2 dt-klussen zo mooi te combineren!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige labelkaart Danoesja. mooie bloemen. Handig om de uitdagingen zo te combineren. Als je het druk hebt.... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige labelkaart/tag heb je gemaakt Danoesja. Het is een plaatje vind ik met die prachtige bloem als blikvanger. Heel mooi gewerkt weer met de diverse media.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige label/tag heb je gemaakt Danoesja,
    mooie kleuren ook..ik wil je bedanken voor de prachtige kaart die ik van jou kreeg, het is een superleuke kaart,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi label Danoesja, leuke technieken heb je gebruikt, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie label in prachtige kleur!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze shape art mal is wel heel erg leuk Danoesja. En zo mooi bewerkt.
    Fijne dag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful tag you have created Danoesja, love the pretty flower and colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi label Danoesja!
    De bloemen zijn een echte blikvanger.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi gedaan dit label.
    Ik ga proberen mee te doen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen